laren190 şu ezberlediginiz klişe kelimeleri bırakın lütfen bi kenara. Verecek zaten alsin yaşadığımız bu zamana göre en cahilce cümlelerden biri. Alsin da yarasında tüm bebekelere inşallah ama kontrollü alsın sağlıklı alsın yeteri kadar alsın denmeli. Alsın verecek değil. Çünkü verecek diye saydığımız o kritelri her bebek aynı yaşamıyor. Ve bazıları ömrünün soununa kadar veremeyip obezoteyle çabalıyor. Bilimin aklın mantığın ışığında cümleler kuralım lütfen 🥰 size gelecek olursam bir tik fazla almış duruyor ama sadece anne sütü alıyorsa doktorlarda bir problem görmeyecektir doye düşünüyorum. Ayrıca bu ay böyle alıp dger ay az da alabilir. O yüzden bence 1 ay daha bekleyin. Yine bu kadar kilo alırsa doktora bir sağlık problemi var yada yaratır mi diye danışın ki içiniz rahat etsin 🌸 Ebnifa