Meski safis12 Canim su an kullanıyorum oğlum nezle 10ay 10gunluk yeni başladım iyi geliyormuş bakalım gorcez .bende açmıştım bu postu herkes çok memnundu onun üzerine aldı
safis12 Mlkrsln ya burnuna damlatmayida duydum ama emin olamadım siz damlattiniz mi ,birde sizdeki udi hindinin tadı acı mı bizdeki normal yağ gibi tatlı yani
Mlkrsln safis12 evet damlattım sorun olmadı tadı kötü 😔böyle kök gibi toprak gibi mi desem ama tatlı değil bizimki