333 Kızlar Doğum yapalı 16 gün oldu. Ben hamileliğimde32. Haftada çalışır raporu aldım 37. Haftaya kadar çalıştım. 4 buçuk ay Doğum iznim var bunun parası SGK dan ne zaman yatar bilen var mı
syaby 333 iş yerine göre değişir muhasebecin 2 taksit olarak girerse ilki 2 ay sonra ödenir veya toplu girerse izin bitiminde ödenir