Balperisi Daha önce başka bir posta da yazmıştım. Benim bebeğim 18 aylık. Resim yapıyoruz, müzik dinleyip dans ediyoruz, hareketli kitaplar var onları önerebilirim çok faydası oluyor. O kitapları hem okuyoruz hem resimlerinden kendimiz de hikaye çıkarıyoruz. Adım adım setlerine başladık, onları da öyle kullanıyoruz zaten, hem talimatlardaki etkinliği yapıyoruz hem de kendimiz resimlerinden faydalanıyoruz, bebeğin gözü nerde burnu nerde saçı ne renk tabak nerde bardak nerde vs. gibi oyunlar oynuyoruz. Bir de bir kitap serimiz var. Köyde bir yıl, inşaatta bir yıl gibi birçok çeşidi var. O kitapları çok seviyoruz. Birçok hikaye yazıyoruz o kitaplardan faydalanarak, onları da tavsiye ederim. Aslında çok fazla kitabımız var ancak bazıları için daha erken olduğu için burada saymayayım. Abaküs, renkli bloklar, bultak gibi oyuncaklarımız var, onlarla da oynuyoruz. Bebekler çok yararıcı aslında, basit ev işleri bile bizim için etkinlik gibi oluyor. Çamaşır makinesine çamaşırları koymak çıkarmak, kıyafetlerini katlamak, koltukları kırlentleri düzeltmek bile etkinlik gibi oluyor, kendisi de benim yaptıklarımı taklit ediyor, kıyafetini getirip makineye koyuyor, oyuncaklarını sepete topluyor vs. Sürekli konuşup ne yaptığımızı anlatıyorum. Telefon tablet televizyon gibi şeyler hiç yok hayatımızda. Bebeğim uyanıkken ben de ilgilenmiyorum pek. Gerek de kalmıyor zaten sürekli etkinlik halinde oluyoruz gün içinde. Bir de yeni kitaplar aldık, bebeğimin yeni favorisi oldu, cırt cırtlı kitaplar. Çok eğleniyor onları da tavsiye ederim 🥰