Kızım iki ay sonra 2 yaşını dolduracak 1.5 yaşında memeyi bıraktırdım ama hiçbir şey yemiyor ne kahvaltı ne öğlen ne akşam. Makarna pilav falan severdi onları bile yemiyor acıktığını hissetmiyor bile. Sizce ne yapmam gerek bu durumu yaşayıp da atlatan var mı