Bebeğim 6 ay 26 günlük beşikte sallanarak uyuyor. Çocuk gelişimciyim ama kendi bebeğime uyku eğitimini veremiyorum çok ağlıyor. Dayanamıyorum. Engin fikirleriniz den bana da verir misiniz? Acaba çabuk mu pes ediyorum? Uyku düzenimiz var sadece kendi kendine uyumayı öğretemiyorum. Nasıl bir yol izleyip hangi yöntemi kullanmalıyım?