elcn4139 insanlar doğruyu söylüyorlar belki faydalı olurlar diye, azar işitmek için değil. Ablamın bebeği de kolik, 1 yaşına girdi hala daha zor bir bebek, aynı zamanda merkezden uzakta yaşıyorlar, çıkıp dolaşabildikleri yer sadece sokak araları, yardımcı olacak konu komşusu yok ve 40 yaşında bir kadın. Ama bir gün bile oğlunu tv nin karşısına oturtmadı. Siniri yıprandı, onunla birlikte ağladı ama hiç işin kolayına kaçmadı. Doğruları duyunca feyz almaya çalışın, saldırmayın