Kızlar merhaba bebeğim bu ay 2 yaşına girecek. Ben artık mama yerine süt vermek istiyorum fakat maalesef bebeğim sütü içmedi. İçine bebe bisküvisi ekledim tatlandırsın diye ama almadı. Nasıl alıştırabilirim öneriniz var mı? Aptamilin hipp in devam sütleri oluyor kutularda onlardan kullanan varsa hangisini önerirsiniz? Süt ü almazsa bunlardan birini deneyeceğim.