neslihanuz1 evet mama yapıyoda olabilir ek gıda ya yeni geçtiğiniz için bağırsaklar alışana kadar olur böyle ben çok zor durumda kaldığım da olmuştu acile götürmüştüm lavman vermişler di o çok rahatlattı o gün, genelde kayısı kaynatıp iciriyorum çok iyi geliyo sıvı dan gidin şuan daha yeni başladığı için ancak alışır 😌 kabızlıkta neler çektik biz anlatsam ohoo ama yavaş yavaş düzeliyo alıştıkca