Kızlar benim derdimi sadece ikiz anneleri anlar. 5 ay 20 günlük ikizlerim var ve tek bakıyorum. Türlü oyunlar oynayıp oyun kartları göstererek sürekli konuşuyorum ama haliyle bazen çok yoruluyorum. Bikaç gündür farkettim ki bebeklerim tv den açtıgım bikaç bebek şarkısının klibini izlerken aşırı mutlu olup tepki veriyorlar. E tabi ben de baş edemediğim durumlarda bu şarkıyı açıp bebeklerimi karşısına geçirmeye basladım. Günde maksimum 20 dk civarı izliyorlar. Gündüz 10dk akşam 10 dk olarak. Ama yine de içim h rahat değil. Sizler bebekleri oyalamak için neler yapıyorsunuz, lütfen paylaşır mısınız