Yahyammm Kızlar ben 67 gün önce normal doğum yaptım. Kırkım çıktı ama kanamam hala bitmedi. Çok fazla değil ama var sonuçta. Araya da ramazan girdi hastaneye gidemedim. Bu durumu yaşayan var mı aranızda