Herkese merhaba. Bebeğim 6 bucuk aylık, üst dişlerini çıkarıcak, diş eti çok şişmiş. Ateş yapması normal aslında ama bizim ki 39 a kadar yükseldi. Doktora götürdüm ama bir şeyi yok dedi bir kaç gün sürermiş pedifen ve calpol yazdı ama ister istemez telaş yapıyorum. Çünkü düşmüyor bi türlü, yaşayan var mı aynı durumu ne zman bitecek bu durum uykular zehir oldu resmen 😪🤦♀️