Funda2735 canım geçmiş olsun ben de hiç yaşamadım ama idrarında kan varsa ve o ağrı batmalar belki de idrar enfeksiyonundandır,doktorun alttan muayene edecekse de zaten teşhisi koyar ama bence sezaryen ameliyatından dolayı idrarında kan olacağını sanmam rahimle bağlantısı yok çünkü