Sevgili anneler, kuzucuk 3. Ayın- girdi işk iki ay emiyordu ama şu an bir haftadır ağzına almıyor ve sütüm gitmesin diye sağım yapıyorum. Ama sağlığım sütü nasıl vermem gerekiyor bilmiyorum. Ör: 90 cc sağım yapıldı diyelim bunu ben bir defa da mı vermeliyim yoksa öğünlere mi bölmeliyim? Hani emer gibi arada . Yoksa tamamını tek öğünde mi vermeliyim? Yardımcı olur musunuz