Komşulara pek gitmiyoruz bı soğuk herkes kimsede bize gelmiyor davet ettik ama gelen yok neyse parkta anca merhaba merhaba ediyoruz artık havalar soğudu eşim işte akrablarda çocuk denilecek kadar küçük kimse yok zaten gurbetteym telefon TV alışmasını zaten asla istemem benim bu kızım nasıl sosyalleşecek ,:(((( evde biz bizeyz siz neler yapacaksiniz çözümler tavsiyeler açığım