ebz09 bende 20 haftalığım antibiyotik kullanıyorum bitince çektireceğim kısmetse 20 lik çürümüş iltihap yapmış böyle enfeksiyon durumunda esas bebek de erken doğum riski artıyor ben de çektirme konusunda kararsızım ama kısmetse daha doğuma çok var tekrar enfeksiyon yapma ihtimali de var o zaman kadar