Son zamanlarda konuştuğum bikac kişi bende bıraktırmak istiyorum diyordu, ilham olsun 😁
Bebeğim 18 ayını doldurdu. Yemesi ve uykuları düzenli olsun diye ayırmaya karar verdim çünkü aşırı düşkündü. Bugün 4. Günümüzdeyiz. Artık başardık sanırım .
Öncelikle 2 hafta önce yavaş yavaş azaltmayı denedim . Çok da başarılı olamadım ama her istediğinde vermedim ,pis olmuş dedim ,bitmiş dedim . Kendini yerlere atacak kadar ağlayınca verdim. Birde çay sürüp gösterdim bak pis olmuş diye ama görünce çok ağladı ve korktu hemen yıkadım. Böyle azaltarak 1 haftayı gecirdikten sonra tamamen bırakmaya geçtik . Cuma sabahı uyanınca emmek istedi ,artık süt yok ,bitmiş dedim . Pis olmuşlar gel yemek yiyelim dedim, itirazsız kabul etti😳 burda bı şok geçirdim çünkü ısrar bekliyordum. Aksama kadar meme dedikçe biseylerle oyaladim,sürekli biseyler yedirdim. Öğlen uykusunda biraz zorladı ama cizgifilm açarak uyuduk. Akşam da babası uyuttu meme diye tutturdugu için. Beni görmeyince daha kolay adapte oldu. Gece 4 e kadar hiç uyanmadı .ben yine şok 😳 saat başı kalkardı. Sonra başladı meme krizi ,geri uykuya geçemedi ,ağlama krizine girdi . Bütün evi dolaştık ,video izledik, şarkı dinledik ,oyun oynadık derken saat 7 de zorla uyuttuk, tabi tüm ev halkı ayakta😁 o gece uyuttuktan sonra emzirdim birikme olup mastit olmamak için . 2.gun sabaha meme diye ağlayarak kalktı ,öğlene kadar sayikladi. Ama hiç bir şekilde açıp göstermedim yada birşey sürmedim . Oyalayarak akşam ettik, yine babası uyuttu .gece yine emzirdim . 5 de kalktı ,su verdim istemedi .meme dedi ama ısrar etmedi, müzik açıp salladım hemen uyudu .3.gun ve gece de aynı şekilde geçti . Dun gece emzirmedim, şuan hafiften doluluk hissediyorum .bu gecede emzirip tamamen sonlandirirm inşallah .kızım da gayet mutlu . Hiç hircinlasmadi, bana küsmedi . Aksine emmek istedikçe gelip sarılıp öpüyor beni. Önceki cocuklarimda bişey sürerek ,göstererek ayirmistim. Çok hırcinlasmislardi, sanırım sebebi buymuş .yemesi de ,uykusu da daha güzel şuan . Gündüzleri 2 saatten fazla uyuyor. Elinde sürekli çubuk kraker ,elma ,armut oluyor. Biz kolay atlattık ,darısı başınıza ✌️😉maşallah demeyi unutmayalım 😁🧿(en uzun postum olabilir misin acaba)