Wolverine ben bugün ilk kez balkabağı yedirdim bebeklerime. İkizler ve 5 ay 20 günlükler. Bal kabagını incecik doğrayıp buharda pişirdim sonra rondoda ezdim seyretmek için anne sütü katıp çorba kıvamına getirdim tatlandırmak için de bi çay kasıgından az pekmez koydum. Bayılarak yediler