Emelkklce Kızlar bebeğim 32 günlük kafasında ve yüzünde bunlar çıkıyo 2 haftadır bi geçiyo bi tekrarlıyo ne olduğunu biliyormusunuz? https://imgyukle.com/i/kH8JJY https://imgyukle.com/i/kH8VMq
Minnakanne23 Emelkklce normal canm kilo aldıkca cıkoyo bi sire sonra düzeliyo oglumda öyleydi düzeldi snradan
endlesslove Emelkklce Benim kızımın kafasında değil de yüzünden çıkıyordu. Ama önemli bir şey değil çoğu bebekte oluyor doktorumuzda önemli bir şey olarak görmemişti zaten.
Emelkklce Elizaninannesii yok biz kestik saçları çok uzun du terletiyodu mecbur kesmek zorunda kaldık
Elizaninannesii Emelkklce o yüzden de olmuş olabilir makina yada jilet neyle yaptıysanız deriyi tahriş etmiş de olabilir benişi geç bazen bizlerde bile olabiliyor jiletle aldığımız zaman 😅
Minnakanne23 Emelkklce yani görünüşü aynı benm oglumda böyleydi ebeye sordm normal demişti bana dedigi gibide bi süre snra geçti