Akcabeytas aslında erken, biz 14.5 aylık falanken tek uykuya düştük..
Bu 12 13. Aylarda bi atak oluyor o yüzd3n 2.uykuyu yapmak istemiyor bebekler, siz yine de 2.uykuyu normal saatinde uyutun az da olsa uyusun. Zamanla düzelecektir.
Bazı günlertek uyku yapın gözlemleyin saat 4 5 olunca uykusunun gelip gelmediğinden anlarsınız zaten..