elifshnm96 Arkadaşlar merhaba bebeğinizin yatağını ne zaman kurdunuz 3. Gebelik ilk çocuğu olanlar kurabilir de :) kızım kesin kurulsa yatak yatağa çıkar diye şimdilik bekledik biraz ne zaman yatak kurulmalı park peşik 30+4 günüm
elifshnm96 teşekkür ederim o zaman öyle yapalım 🥰🥰son haftalar da kurarız zaten temizlik vs yapılır daha güzel olur sağlıkla gelsin tüm bebişlerimiz 🤗🤗🤗