minikoalam Kizima normalde molfix kullaniyorum 5 no kullaniyordum 6 ya gectim ama buyuk geldi denemek icin 5 numara kilot bez alayim dedim 9.5 kilo 18 aylik suan sizce 5 numara olurmu? Kullanan anneler cevap bekliyorum sizlerden😚
2prematureannesi minikoalam kilosuna göre bak canım ama buyukte kullanabilirsin yada 1 numara buyukte kullanabilirsin sıkıntı olmaz