Taze-Anne28 hep aynı yoğurttan mayalıyorsa zaten ekşi tutuyordur. Başka yoğurt mayası deneyin. Dediğim şu hani yoğurt bitmeden süt alıp o yoğurtla tekrar mayalama yapıyor ya annelerimiz o zaten ekşi olduğundan ekşi tutuyordur. Aslında yiyorsa problem yok ne kadar ekşi ise probiyotik oranı o kadar yüksek oluyormuş. Bizimde yoğurt hafif ekşi oluyor ama çok hafif ellemiyorum hiç oğlumda öyle seviyor yiyor. Siz bence süt alınca başka bi maya ile sıfırdan mayalayın. Öyle şunu kay karıştır ile ekşiliği alınmaz.