giss 5gün sonra 6 aylık olacağız hala düzelmedi . Gece beslenme aralarını açıyorum bu seferde sabaha göğsüm akmış bir şekilde ya da taş gibi uyanıyorum. Çok büyük göğüslerimde yok. Emzirirken diğer göğüste çok doluysa fışkırıyor resmen çok muzdaribim bende bu konuda 😞