Oğlum 22 aylık çok şükür peynir yoğurt ve süt ürünlerini çok seviyor. Pınar çocuk sütü veriyorum arada. Çoğu zamanda aptamil devam sütü içiriyorum sabah ve akşam. Kayınvalidem mamayı görünce bir garipsedi büyüdü artık normal süt içebilir alma demeye getirdi . Reklamları hep satmak için yapılıyor doktorlarda mama satılsın diye devam etsin diyorlar vs vs dedi. Şimdi açıklama yapsan bir ton yine sinir olduğumla kalıcam . 2 yaşından sonra devam etmeyi düşünmüyorum fakat sütün aslımda kansızlık yaptığını ve aynı zamanda sindiriminin zor olduğunu bir türlü anlatamadım. Sizce kaç yaşa kadar devam sütüne devam edilmeli