Yagmurtekin Ya 6 aylık oldu, hani 3 ayından sonra bitiyordu bu gaz sorunu, bitmesini de geçtim niye hâlâ kendi kendine çıkaramıyor, gazdan uyuyamıyor, kendi de çıkaramıyor.her saniye sırtını sıvazlamaktan kol kalmadı
Gamzeburkan Yagmurtekin evet çok zor yaşayan bilir gerçekten bizimde tam 6. Ayın içinde bitmişti insallah sizinde birden kesilir.
Brfn Yagmurtekin emziriyor musunuz ? Eğer emzirmiyor mama veriyorsanız ben en son çareyi Golden Goat keçi sütü mamasında buldum.. üstten bi türlü gaz çıkaramıyordu gece uykusundan uyaniyo ağlıyordu.. şükür herkes bu mamayı tavsiye etti.. Hem keçi sütü anne sütüne de eş değerde.. belki bu işinize yarar
Adadoruk Yagmurtekin bende yaşıyorum deli gibi gaz sancısı çekiyor yavrum. Her yolu demiyorsun ama işe yaramadığını görünce insan çok üzülüyor. Allah Yardımcımız olsun bacim
Gamzeburkan Yagmurtekin evet ama bitiyor o gaz çıkardıkça ohh be diyorsunuz ne güzel biseymis o günler yakın sizede sabredin 🥰
Yagmurtekin Brfn mama yiyor, ya inanın tek denemediğimiz mama o kaldı. Doktorumuz mamaların hiçbiri yaramadığı için ek gıdaya erken başlattı bizi
Brfn Yagmurtekin bizde ne mamalar denedik uzun süre hipp kullandık uzun araştırmalar sonucunda golden goat ı buldum bizde işe yaradı inşallah sizde de ise yarar.. bide yüz üstü yatırın yüz üstü yatırınca da çok rahat alttan üstten gaz çıkarıyorlar
Meltem_eylul Probiyotik kullanarak atlattı benim kızım.3. aydan sonra anca rahatladık.prowim kids kullaniyoruz
Brfn Yagmurtekin önce altına göğüs hizasına kadar bir yastık koyun ayakları yere deysin boylece başı dik olacaktır ve etrafı rahat görecektir.. önüne de oyuncaklar yerine siz yatın göz hizasında olursanız kendini güvende hisseder ve böylece yavaş yavaş alışır.. sizinle aynı sorunları yaşamışız.. ben atlattım sizde atlatacaksınız biraz daha sabır
Yagmurtekin Cihangir-12 ya kararsız kaldım bi kısmı verilr diyor bi kısmı vermeyin diyor. Siz nasıl yaptınız
Cihangir-12 Yagmurtekin valla ben doğduğu dünden beri veriyodum hiç gaz sıkıntısı yaşamadm youtubeden ibrahim saraçoğlu kimyon kürü yazın yapılışını anlatıyo ben hem bebeğime verdim hemde kendim içtim 2 tane bebeğim var ikisinede kullandm hemde alerjileri oldupu halde hiç bsey yan etki flan görmedim