Elifnursima Merhabalar 3 aylık bebeğim doğduğu günden beri 4 günde bir yapıyordu kakasını , 3 haftadır 4 günüde geçti 1 haftayı buluyor fitille yaptırıyorum. Yaşayan varmı normal mi , bir tedavi olması gerekiyor mu
Annis-ogul Elifnursima doktora götür hemen fitil cok zararlı. Sünnet zamanı bile doktorum sanade yarim fitil vermemi onerdi sadece 3 kere onun dışında vermedim .her zaman fitille olacak is değil bu
Sevvalboke Elifnursima Canım10 gün Bile Yapmaması Normal Anormal Bir durum SözKonusu Değil Eğer Alıştırırsan Hep Öyle yapar MaMA Veriyorsan ,BirÇayKaşığı Zeytinyağı İçerisine kat . FİTiL(Gliserin mi ,?) Hemen Bırak Mutlaka
duyguarsddn25 Elifnursima fitile alışırsa yapmak için hep onu isteyebilir zeytinyağı ver manasına kat falan bırak bence de
Bmom Elifnursima 10 güne kadar normal neden fitil veriyorsunuz ki alıştıriyorsunuz fitilsiz yapmaz alisirsa
SeymAsaff Sevvalboke bebeğim 4aylik neredeyse 3haftaya yakindr fitille pisligini yapıyor rahat dursa kullanmicam ama çatlıyor bebek 3gundyrde kabiz olmus
Elifnursima Bmom doktor 7 günü geçerse fitil ver dedi o yüzden bende alışsın istemiyorum zeytinyağı sürüyorum ama fayda etmeyince fitil verdim
buzlulimonata Yenidoganken 10 güne kadar yapmamasi normal. Sürekli zeytinyagi, fitil gbi kakasini yapmayi kolaylastirici birseyler kullanirsaniz ona alisir ki öyle bile olmus alabilir ki 4 günden 7 güne cikmis kabizlik süresi. Ek bir müdahale gerekmeden yapamiyor demek ki. Biraz zorlanacaktir ama kendi yapmasini bekleyin karnina ayaklarina masaj yapin özellikle banyoda ilik su altindayken
busrasevim33 Elifnursima ilk 4 ay bizde hep fitille yaptırıyorduk ama alışmıyorlar merak etmeyin şu an kendi kendine yapıyo çok şükür
Acemimom Elifnursima canım benim kızım bir yaşında ek gıdadan sonra bende fitil kullandım on güne yaklaşıyordu bazen kaka yapamıyordu probiyotik damla kullanıyordum o iyi geliyordu şimdi biraz daha düzene girdi ama senin bebişin küçük doktora danışmalısın. Bizim doktorumuz fitil tembelleştiriyor çok zorda kalmadıkça kullanma demişti 🤷🏻♀️
Mercosey SeymAsaff çocuğunuz hayatı boyunca fitilsiz kaka yapamaz hale gelmesini mi istiyorsunuz. Fitil vb şeyler barsak tembelliği yapar. Geç olmadan doktora götürün lütfen.
Mercosey Elifnursima fitili sürekli kullanırsanız artık fitilsiz yapamamaya başlar. Emiyorsa siz içtiğiniz suyu artıracaksınız. Mamayla besleniyorsa ben olsam mamasını biraz sulu yaparım. Ayrıca altında başka bir problem olabilir. Barsakları rahatsız olabilir. Fitilden önce probiyotik vermeyi denediniz mi. En acilinden doktoruna götürmelisiniz çocuğu