Nasıl ağladı kızım ya içim gidiyor eminim hepiniz öylesinizdir keşke onlar hiç ağlamasa melek melek 🧚🏻♀️ Bu arada kilo olayını hiç anlamadım 3. Ayda tartıda 6800 gelmişti 15 gün sonra başka yerde 6900 7 gün önce 7100 bugün 7200 geldi 😀 kilosunu kafama takmıyorum ayına göre gayet iyi tartılarda bişi var heralde diyorum😀 bıngıldağımız baya küçülmüş ama umarım erken kapanmaz 3. Aydan sonra bir sıkıntı olmaz demişti doktorum ama yine de kapanmasın🤗🤗 şimdi uyuyor meleğim sizlerde ateş huzursuzluk olmuş muydu☺️