Reyna ben de Orkid kullanırım diğerleri pişik yapıyor geçenlerde deneme amaçla bir kere molped bir kere de kotex aldım hiç sevmedim ya 1saat demeden ped kenarlardan açılıp pamuklari çıktı dışarıya orkidte hiç böyle bişey yaşamadım ben o yüzden orkide devam