Arkadaşlar merhaba çalışan bir bayan olduğum için haklarım neler tam öğrenmek istiyorum sigortayı aradım tam açmadılar birbirlerine aktardılar oraya geri döncem tabi ama sizede sormak istiyorum anneanne çocuğa bakım parası alıyormuş var mı bilgisi olan bir de çalışan kadınlara başka neler hak tanıyorlar.