Merhabalar arkadaşlar, 20 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım sütüm ilk hafta gelmedi , mama takviyesi yapmaya başladık hala da devam ediyoruz mamaya ama öncelik emzirme oluyor . Sağlık ocağına gittiğimde hemşiremiz mama sonrası az miktar çay kaşığı ile su verin dedi . Günde 1 kez veriyoruz bizde siz veriyormusunuz?
Bu arada zemzem suyu veriyorum bilgisi olan varss yardımcı olabilir mi su konusunda