ferlazen kuzum meraba. Mesajını ancak yeni gördüm. Biz şuan 4,5 aylık olduk. 4üncü ayda sağlık ocağına götürdüğümüzde 38,5 ölçü (ki o ebe hep küçük ölçüyo) biraz küçük ama normal değerlerin içinde hala dedi. Küçük ölçtüğünü bildiğimiz için bide doktora ölçtürdük o 39,6 cm ölçtü. Ben bu bebeği gördüğümde mikrosefali demem, şöyle düşünün insanlardaki uzunluk olarak boyu düşünün dedi biri 1,90 uzun boyludur diğeri 1,70 normal boyluysa sizinkinide 1,70 gibi düşünebilirsiniz gayet normal dedi. Ama tabi hala persentilde bakınca alt sınırlarda olunca insan kafayı yiyor hala takipteyiz hala kafamız allak bullak