Umay3840 biz de 4aylığız bize de sağlık ocağı demir damlası verdi,çöpe attım olumsuz birçok yorumu burda okuyunca.Bir arkadaşım kendi kullandıkları Bestiron u önerdi,yarın çocuk doktorumuza danışıp onu almayı düşünüyorum.Bestironun içinde ekstradan c vitamini de olduğu üçin bağışıklığı da destekliyormuş.Siz de bi danışın doktorunuza isterseniz