Delibirhatunn Bebeğim 15 aylık, ailemin yanına gideceğim memlekete. Yol 4 saat sürüyor. Eşim izin alamadığı için gelemiyor. Ben sizce otobüste zorlanırmıyım bebekle? Önerileriniz var mı?
Acemiannelerklububaskani Delibirhatunn galiba bebişe bağlı canım. Oturup oyuncaklarıyla oyalanabiliyorsa 4 saat çok uzun değil zorlanmayabilirsin. Uyku saatine denk getirip o şekilde de kolay atlatabilirsin.
Medusafer Delibirhatunn ayda 2 defa mutlaka sekir dışına çıkıyoruz kendi arabamızla 3 saatlik yolda bile deliriyoruz ki uyku saatlerine denk getirdiğim halde birde otobüsle düşünemiyorum muhtemelen bizi otobüsten atarlar o yüzden asla otobüsle bir yere gitmeyi düşünmem bile
Delibirhatunn Acemiannelerklububaskani Balkizinannesitugce Aytnkckkls Yanınıza ne aldınız bebeğiniz için mesela? Önemli olan şeyler neler.
Balkizinannesitugce Delibirhatunn en son şoför yanında direksiyonu tutuorduk gerisini siz ddusunun 🤣🤣 ve ben annemi de almıştım yanına 6 aylık falan di bidaha tövbe asla gitmem
Aytnkckkls Uyku saatine denk getirirseniz hiç bı sorun olmaz hemen uyuyakaliyolar uyumazsa zor olur belli bı sure sonra skiliyolar huzursuzlanr
Acemiannelerklububaskani Delibirhatunn biz kendi aracımızla gittik ağlasa da çok problem olmadı yalnız seyahat etmedim hiç. Ama oyun kartları alabilirsiniz ilgisini çekiyorsa☺️
Medusafer Delibirhatunn benim kizimda çok hareketli o yüzden 10 dakikadan sonra sabit bir yerde oturmak onu çok zorluyor ben asla oto koltuğundan da indirmiyorum kazanın ne zaman geleceği belli olmaz ağlayarak bağırarak gidip geliyoruz bazen meyve filan yediriyorum 5 10 dakika öyle oyalaniyor sonra yine aynı