Kızlar merhabaaaa.. oğluşumun doğum günü 11 Kasım ama hafta içine denk geldiği için ya ayın 7sinde ya da 14 ünde kutlamayı düşünüyorum. 13 kasımda gorumcemin nisanı var , gönlümce hazırlık yapamazsam diye de çekiniyorum. İlk sorum sizce 7 sinde mi yapsam 14ünde mi ? İkinci sorum daha doğrusu yardımınıza tavsiyenize ihtiyaç duyduğum şey ise , hazır konsept setler var instagramda falan sizler nereleri tercih ettiniz neler yaptınız? Biraz yol gösterin bu kizceye😊