Semire Hanımlar kız dedi doktor cinsiyete ben de çok heyecanliyim . Ama değişme durumu var mi bekleyeyim mi. Bacak arası boştu .
Evrim1906 Semire valla canım bana ilk 12.haftada %51 erkek 16da %70 kız dediler 20 de ilk baktı kız dedi sonra yok erkek dedi özele gittim oda ilk başta kız dedi eşim iyice bakın dedi doktor tekrar baktı aaaa erkek bu dedi oğlum oldu
Paradiseeeee Semire banan da 12 haftada %70 kıza benziyor dedi doktor 15 haftada doktor değiştirdim erkek dedi doktoru eğer kız olursa tüm masrafları benden herşeyini ben karşılıycam dedi bide resmini çekti pipinin aha Buda delili dedi oglum oldu 5.5 aylık şükür 🤲
nazatamina Semire hayirli ugurlu saglikli bir evlat olsun insallah kizceler ck tatli oluyor bende iki tane var
Elifin-annesi Banada doktorum 12 haftalikken kiz demişte oylede kizim oldu😊 şu an yine hamileyim 9+4 acaba bi dahakine soylermir mi diye düşünüyorum
Birprensannesi_ Semire valla kuzum benım ilk hamılelıgımde 11 haftamda doktorum erkek dedi ikinci hamıleliğimden haberım yoktu korunuyorduk hasta olmadım dıye gittim gıttıgımde 13 haftalık hamıle oldugumu kız olduğunu ogrendım eve geldım 🤣
Nltka 12 haftada bana erkek dedi . Hiç değişmedi oğlum oldu . 12 hafta riskli demişti ama tam kesinlik için 16 yı bekleyelim dedi . 16 da değişmedi . Ama değişme ihtimali oluyor . 12 çok kesinlik içermiyor