Selamlaaar bebeğimiz büyüdüü büyüdü bazen geçmek bilmeyen zaman uzaaayann geceler(hala uzuyor hatta zehirrr oluyoor geceleer inan uyuyaaamıyoruuuğm 😅) su gibi aktı geçti doğum tarihimiz yaklaştı. Benim için hem apayrı bi sevginin varlığını öğrendiğim hemde minik yavrumu artık karnımda değil kollarımda hissettiğim günün miladı.
Gelelim asıl konuya. Sorum şu güzel anneler minik yavrularınıza ilk doğum gününde hediye aldınız mı aldıysanız ne aldınız hadi bakalım fikir olsun.