Haftasonu uçağımız var bebeğim 7 aylık ama korkmuyorda değilim durmaz diye ve hiç bişey bilmiyorum güvenlikten nasıl geçicem bebekle arabayı nasıl katlayacağım arabayla uçak kapısına kadar gidiliyor mu indiğimizde bazen direkt tünelden geçiyoruz o zaman bebek arabasını nerden teslim alıcam kafamda deli sorular yardım lütfen?