endegerlimoglumm benim kızım da öyleydi. En fazla2 saatte emziriyordum. Ama doktorum 2 saatte st olgunlaşmaz, en az 3 saatte olgunlaşır, 3 saatt öncesi emzirirsen su emer sonra da doymaz dedi. Bizde gerçekten de öyle oldu. Ama bide şöyle bişey var. Ben memede uyumasına da artık kesinlikle izin bermiyorum. O zaman da daha iyi doyuruyor karnını. Emzirirken altını soyuyorum, bacaklarını seve seve konuşarak emziryorum. Böylece Hem memede uyumuyor, hem sadece emiyor, işi bitince de emmeyi bırakıyor. Ayrıca ruhuda doyuyor☺️ Bide her ağlama açlık da olmuyor çoğu zaman. Tabii çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız. Ama ben artık her ağladığında emzirmiyorum da, aç olmasığı halde gerçekten sadece emmek için ağladığı zamanlar olduğunu gördüm.