Kızlar bebeğim 5 gün sonra 8 aylık olacak geçen hafta burun akıntısı başladı dün öğlen saatlerinde de ateşi çıkmaya başladı dün akşam 38.5 a kadar çıktı ılık duş, sirkeli su yaptım 4 saat ara ile calpol dolven verdm dolvenden sonra ateşi düştü sabah 6 a kadar çıkmadı ateşi 6 da 37.5 du calpol verdim bi işe yaramadı biraz önce de ölçtüm 38 olmuş dolveni verdm şimdi uyudu muhtemelen ateşi düşecektir doktora gideyim mi bekleyeyimmi napıyım kızlar bilemedim dün 5-6 defa biraz balgamlı kustu normalde de kusan bi bebekti ama azaltmıştı ilk kez başıma böyle birşey geliyor şimdi gitsem onlar aynı calpol ve dolven mi verecekler yoksa antibiyotik felanmı verirler bugun bekliyim geçmezse yarın mı gitsem