Ervaannesii biz 5 günlükken filan tanıştık silikon uçla biz 1 aylıkken bıraktık. Başlarda göğüs uçlarım çok acıyordu bide bebeğim tutamıyordu sonra silikon ucu alıncaya emmeye başladı ilk önce refleksi gelişsin diye emzirdim doktorum demişti zaten 2 haftaya tutar rahatca memeni diye. çıkarıp emzirmeyi denedim. Biraz tutmuyor gibi oldu elimle destek oldum sonra diğer mememi emmedi biraz da onu silikonlu uçla emzirdim. Bi göğsümü normal bi göğsümü silikonla derken parça parça 1 aylıkken bıraktık. Büyük rahatlıkmış cidden. Ama siz şuan çok küçüksünüz sarılık olmaması için bol bol emzirilmeli. Siz gibiyken ben sağıpta biberon ile veriyordum sonra onunda bıraktık şimdi biboeron da almıyor