Egem06 Canım ben diyetisyenle kilo veriyorum şu an. Bende çok kahve içerdim. Bana da söylediği şu. Tabiki içebilirsin şekersiz ve kremasız olsun. Ve içtiğin kahve fincanının yada kupanın 2 katı su içeceksin ve bu günlük su alımının dışında olacak dedi. 2,5-3 litre su içiliyorsa içtiğin kahvenin 2 iki katı daha su ekleyeceksin üzerine.