Metehan123 Kizlar bebeginizin orgu yelek kazaklarini nasil yikiyosunuz makineye atinca ciktiginda yumusakligi kalmiyo ister istemez
Name123 Metehan123 Ben yelek ve ceketlerini diğer camasirlarla yikamiyorum tekten atıyorum yani yumuşatıcı da koyuyorum çıkınca yumuşacık çıkıyor sizde öyle yapın