Merhaba anneler kizim 11ay 10 günlük hic bir oyun oynamiyor kitaplar aldim surekli bi agzina götürme ısırma istegi var satfalari bile acmiyor oturup oyun oynayaniyoruz hep kalkip siraliyor tehlikeli seylere gidiyor ne zaman oturup oyun oynayabiliriz bilgili anneler bana yardimci olabilirmi bu sürecte cokmu sabirli olmam lazmm