Asyaca geçiyor merak etmeyin bence bi dönem Buda ara ara oluyor biz de kızım 6 ay 23 günlük. Daha geçen mama içmiyordu. Atak haftalarına çok inanmazdım ama ne zaman sıkıntı yaşasak bakıyorum atak haftası var o dönemde. 4. Ayda da var. O yüzden geçici. Ben ayakta emzirmeye çalışıyordum.Süpürge sesi yada kolik bebek müzikleri deniyordum youtube da buziki Orhan kolik bebek var burda okudum oda sakinleştiriyor biberonla deneyin. Bebeğim kolik değildi ama seviyorlar o sesleri..