Embeyyag06 9 aylık bebeğim ilk dişlerini çıkarıyor ve çok zor geçiyor bu süreç diş jeli önerdiler ama zararlı olduğunu duymuştum kullananlar varsa bana bilgi verebilirler mi
Teemo07 Embeyyag06 ben kullanıyorum, doktor önerdi. Ara ara sürüyorum. Tetagil daha iyi içeriği diyorlar ama
Burculiceee Embeyyag06 Bzim doktorumuz önermiyor jeli ben karanfil zeytin yağı kullanıyorum ve diş kaşıyıcısını buzlukta serinletip veriyorum çokta işe yarıyor