27 aylık kızım var. Yatmadan önce süt içiyor o tamam. Ama gece 3 sefer uyanıp süt istiyor vermezsemde çok ağlıyor. Ben zaten bu durumdan şikayetçiydim azaltarak vererek tamamen biberonu biraktirmayi planlıyordum ve azar azar veriyordum sütü.olmadı daha çok istiyor. Başka önerisi olan var mı?