AsyaElaa Merhaba, mama sandalyesi alacağız nasipse. Kullandığınız memnun olduğunuz marka ve model hangileri acaba. Fikir olsun hemde benim gibi alacaklara. Sağlıklı günler 🙋♀️
Zeyynep AsyaElaa ben kiwi koala aldım 550 TL hiç gerek yokmuş (fiyat olarak) sadece günde 2 defa kullanıyoruz 20 şer dk oda daha uygun ikeanınkilerden falan alınabilir ha güzelmi derseniz güzel memnunum
Teemo07 AsyaElaa ikea antilop aldım. Karaborsaya düşmüş ama. Ben ayaklarını 2 el aldım, tepsi ve oturagını da kendi sitesinden toplam 170 TL tuttu. Suan nette 2. El bile 300 400 e satıyorlar. Bu arada memnunum. Hafif de.
Pinar_kb AsyaElaa arabada bir tane minimono var katlanabilir, taşınabilir güzel bir ürün. Kamp sandalyesi olarak kullanılabiliyor. Evde de e bebekten aldığım var çok çok iyi değil ama iş görüyor.
bala86asel Vala canım chicco nun o pahalısını almıştım kademeli olan iyi güzel ama çok ağır görümcemden ikea nın olanı aldım çok kullanışlı hafif çok memnunum
Yamanikooo İkea antilop suan piyasada yok gibi. Herkes de ondan memnun.Nerden bulabiliriz acaba fikri olan var mı?