34Prensesannesi Kızlar dogumdan sonra tırnak batması olan var mı ya benmym o şanslı mahvoldu tırnaklarım sağ ayağımdbi parmak bitti sol ayagımda aynı parmak batması oldu cıldırıcam acıdan agrıdan
Kahvecekirdegi 34Prensesannesi aaaa bende de oldu ve hiç doğuma yormadım kendime kızdım hatta düzgün kesememişim diye 🤦🏼♀️
Saresi 34Prensesannesi 8 aYdır daha yeni ayakkabı giyebiliyorum 🥲 iyi ayağımın da baş parmağı o kadar battı ki o kadar çabaladım hala da tam iyileşmedi
Pnarr94 Sanırım ayaklar ödemden şiştiği için sonra da inince batma oluyormuş bende olmadı ama arkadaşım da sizin gibi malesef
34Prensesannesi Hala Bi care bulamadım sag tarafı eşim halletti oydu cıkardı tırnagı iltihap akıyor hala kanla sol tarafta yeni yeni olmaya başladı aynı parmak ikisinde canm öyle yanıyorki aglamak istiyorum 😪😪😪
Kahvecekirdegi 34Prensesannesi bende şişmedim valla ama oluyormuş demek ki. Tansiyondan tuzu kestim ve toplamda 8-9 kilo aldım
Elf33 Bende de bu zmana kadar hiç olmamıştı. 2 ay önce falan küçük parmaklarım 2mgün öncede büyük parmagım nasıl acıyo bide. Dogum dan sonra oldugu belli zaten ama ödemeden oldugu hiç aklıma gelmemişti
Smshgg Aa benimde oluyordu ya doğumdan sonra başladı bende dedim emzirirken bağdaş kuruyorum hep ondan oldu heralde 😁🙊 Bu ödem varken de çektiriyordu şimdi yok hala çektiriyor be amaaan😁😁
SultanOnur123 Bende de oldu sırayla 2. ve 3. parmaklarımda . Eşim demir törpü ucuyla çıkarttı çok acıyo gerçekten . sonrada çok kısa kesmedim ben bidaha olmadı çok şükür ..