Kızlar bebeğim 2 gün sonra 5 aylık olacak ve 45 günlükten bu yana kakasını hep haftada bir yapıyor ve sürekli yeşil oluyor sadece kakanın sonundaki sarı oluyor bu süre içerisinde karnında hiç sertlik şişlik olmuyor huzurlu ama yapacağı zaman ıkınarak yapıyor zorlanıyor biraz bir ara küçük kan parçacıkları da görmüştüm çatlak vardı ondandır dedim belki ama o da geçmişti artık kötü bir şeyi mi var diye korkmaya başladım açıkçası bu arada ilk sıralar anne sütü çok ağırlıklıydı şu an neredeyse sadece mama ile besleniyor kakası da hafif koyu oluyor dolayısıyla başından böyle birşey geçen var mı acaba bazıları ek gıdaya geçince düzelir diyorlar ama